השם של החברה
יצירת קשר באמצעות Whatsapp

Energica Ego

החל מ - 134,000

לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Energica Ego

העולם הופך לחשמל. ועדיין אפשר ליהנות. האופנוע החשמלי החזק והמתקדם בעולם. ללא מזהמים עם 100% הנאה. ה-Energica EGO נחשף לראשונה בתערוכת EICMA בשנת 2013 ובשנת 2018 דורנה (מפיקת ה-MOTO GP) בחרה באנרג'יקה להיות היצרנית היחידה עבור אליפות ה- FIM Enel MotoE™, תפקיד שהחברה מילאה עד סוף עונת 2022. המירוצים הכל-חשמליים האלה במסלולי ה- MotoGP האייקוניים בכל רחבי אירופה כוללים 12 צוותים בינלאומיים, שמעמידים 18 רוכבי מרוץ על דגמי ה- EGO Corsa. כתוצאה מכך, יהיו לנו ארבע שנים נוספות של פיתוח טכני אינטנסיבי ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש בכל הקשור לביצועים ותחכום של כל אופנוע חשמלי שיוצא משערי המפעל שבמודנה איטליה.

הספק

עד 147 כ"ס ב-7500 סל"ד

הספק גרסת RS

עד 169 כ"ס ב-7500 סל"ד

טווח רכיבה

עד 420 ק"מ

מ-0 ל-100 קמ"ש

2.8 שניות

קיבולת סוללה

21.5 קוט"ש ליתיום

דרגת רישיון

A

חווית רכיבה

חווית הרכיבה באנרג'יקה אגו+ מיוחדת ושונה, אם אתה רגיל לאופנועי ספורט חמים, קשים לרכיבה שדורשים יכולות גובהות של הרוכב כדי לך לנסות את האגו. זה מתחיל בתנוחת רכיבה ספורטיבית אך לא קיצונית מידי, עם כיפוף הגיוני וכידון יחסית גבוה. מושב האופנוע נוח במיוחד ולא מזכיר את מושבים מאופנועי הסופרבייק הקשיחים. הרוכב נהנה מטמפרטורת סביבת האופנוע נורמליות ולא לוהטות כמו באופנועי מנועי בעירה. השקט שהכל קורה גם מפתיע במיוחד וגם תורם לרכיבה נעימה ולא מעייפת.

מנוע וסוללה

גרסת ה-RS

מפרט נתונים

גובה מושב

810 מ"מ

בסיס גלגלים

1465 מ"מ

שקע טעינה מהירה

CCS (DC)

זמן טעינה מהירה

0-80% ב-40 דקות

מערכת ABS

ABS Bosch

דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי
חזית סטריט פייטר

אבזור ומערכות בטיחות

רשימת האבזור הסטנדרטית באנרג'יקה אגו כוללת התנעה ללא מפתח (KeyLess), לוח מחוונים TFT בגודל 4.3", אפליקציה ייעודית, סוללת ליטיום 21.5 קוט"ש, שקע CSS (DC) שקע USB לטעינה, בקרת שיוט, 4 מצבי הספק ו-4 מצבי בלימה רגנרטיבית מערכת ABS Boschחישוקי אלומיניום קלים, זרוע אחורית מאלומיניום ומערכת בלימה של חברת ברמבו.

הספק

147 כ"ס

הספק גרסת RS

169 כ"ס

מהירות סופית

מוגבל ל-240 קמ"ש

תאוצה

0-100 קמ"ש ב-2.8 שניות

תאוצה RS

0-100 קמ"ש ב-2.6 שניות

טווח רכיבה

420 ק"מ*

*

על-פי נתוני היצרן לפי בדיקות מעבדה. צריכת החשמל וטווח הנסיעה בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומקיבולת ובלאי הסוללה ויכולים אף להגיע לפער ביחס לנתוני המעבדה.

קיבולת סוללה (קוט"ש)

21.5 קוט"ש מקס'/18.9 קוט"ש נומינלית -ליתיום יון

שקע טעינה

שקע טעינה TYPE -2 ושקע טעינה מהירה CCS