השם של החברה
יצירת קשר באמצעות Whatsapp

תחזוקת אופנוע חשמלי

תחזוקת אופנוע חשמלי

אחד השינויים המשמעותיים ביותר בהם תבחינו מהר מאוד, אחרי כמובן חוויית הרכיבה הייחודית לאופנועי אנרג'יקה החשמליים, יתברר לכם בעלויות התחזוקה והתפעול של כל אחד מדגמי אנרג'יקה. הינע חשמלי נחשב לאחד היעילים ביותר מבחינת ניצולת אנרגיה, מה שכמובן מוזיל באופן משמעותי את עלויות השימוש, אך הפשטות הטכנית תורגש מיד בארנק.

 

בניגוד מוחלט למנועי בערה פנימית אשר בנויים ומצריכים מאות ואפילו אלפי חלקים נעים לצד מערכות מכאניות ואלקטרוניות מורכבות שמצריכות תחזוקה שוטפת ותכופה, המנועים של אופנועי אנרג'יקה החשמליים זרוקים רק מספר זעום של חלקים נעים והתוצאה היא בלאי נמוך ועלויות תחזוקה שוטפות זעומות. תשכחו מטיימינג, פלאגים, כיוון שסתומים, החלפות מצמדים ועוד. בעתיד הלא רחוק, לא תבינו איך רכבתם אחרת.

 

אופנועי אנרג'יקה החשמליים הנחשבים למתקדמים ביותר מסוגם, זקוקים לביצוע טיפול אחת ל-30,000 ק"מ ובו מוחלף נוזל תיבת ההעברה וכל 45,000 ק"מ תידרשו להחלפת נוזל קירור. העלויות צפויות לנוע סביב ה-500 עד 900 שקלים, בהתאם לדגם האופנוע. 

 

זהו? כן, זהו. ממש זהו. יכולנו לעצור כאן ולתת להיגיון שלכם לעשות את המשך העבודה, אבל ננסה בכל זאת לסייע. דמיינו את עצמכם רוכבים בלי הגבלה, בלי חשבון, ביום-יום, מהבית לעבודה, לטיולים ולשאר חוויות דו גלגליות. עם מרווח טיפולים גדול כל כך, אופנועי אנרג'יקה יגרמו לכם לשכוח כל מה שידעתם על תחזוקה של כלי רכב דו-גלגליים, ועם עלויות שיגרמו אפילו לקטנוע 50 סמ"ק להראות יקר, תוכלו לרכב לכל מקום מבלי לחשוש שטיפול גדול שגורר עמו הוצאות נכבדות, עומד לפניכם. 

 

בנוסף לכך, אופי הפעולה החלק של המנועים החשמליים, עם תפוקת הכוח הליניארית, חוסר הצורך במומנט או אפילו בתיבת הילוכים וכמובן בלימת המנוע הטבעית שמשמשת לרגנרציה (אגירה מחדש) של אנרגיה לסוללה, מפחיתים באופן משמעותי את העומס על רכיבים כמו השרשרת וגלגלי השיניים, הצמיגים וכמובן הבלמים ולכן מאריכים משמעותית את חייהם. וכן, גם זה יתבטא בחשבון העו"ש שלכם.

 

ולסיום, אגרת הרישוי. לעומת מכוניות, אופנועים משלמים אגרה בשיעור של מעט יותר מ-300 שקלים לשנה, אבל גם פה יש לנו חדשות חסכוניות עבורכם. האופנועים החשמליים של אנרג'יקה משלמים אגרת רישוי זהה לאופנועי 50 סמ"ק – כ-50 שקלים בלבד לשנה!

 

עכשיו, כל שנשאר לכם לעשות, זה לחשוב מה תעשו עם כל הכסף שתחסכו ברכיבה על אופנועי אנרג'יקה החשמליים.