השם של החברה
יצירת קשר באמצעות Whatsapp

היתרונות באופנוע חשמלי

היתרונות באופנוע חשמלי

יתרונות האופנועים החשמליים של אנרג'יקה

 

כל מה שרצית לדעת על האופנועים החשמליים של אנרג'יקה ויתרונותיהם עבורך

 

הנה עובדה שקרוב לוודאי לא ידעתם – אופנועים חשמליים קיימים בעולם כבר משנת 1890, בערך באותו זמן שבו הופיעו האופנועים מונעי הדלק הראשונים בעולם ולמרות היצע דל יחסית שכלל בעיקר קטנועים עירוניים, בשנים האחרונות עם העלייה במודעות הסביבתית והפריצה של התחבורה החשמלית בתחום המכוניות, גם האופנועים החשמליים תופסים נתח שגדל בעקביות. אופנועי אנרג'יקה נחשבים, הודות לטכנולוגיה המתקדמת ולתכנון קפדני, למובילים בתחומם ולפורצי דרך של ממש. לפני שנדבר אל הלב שלכם ונספר לכם עד כמה מרגשת וייחודית חוויית הרכיבה עליהם, נפנה אל ההיגיון ונציג בפניכם את שלל היתרונות ברכיבה על אופנוע חשמלי של אנרג'יקה.

 

ובכן, מה ההבדל בין אופנוע חשמלי לאופנוע בנזין? אנחנו שמחים ששאלתם:

 

ביטוח 

אחת ההוצאות המעיקות ביותר בתחום הדו-גלגלי, במיוחד בישראל, הנה עלות ביטוח החובה. הם גבוהים, נקודה. גבוהים, עד שמבלים שהאופנועים החשמליים של אנרג'יקה זוכים לתעריפי ביטוח בשיעור הזול ביותר, בדומה כלי דו-גלגלי בנפח מנוע של 50 סמ"ק. המשמעות, עלות ביטוח חובה שזולה ב-50% ויותר לעומת עלות ביטוח חובה של אופנוע בנזין מקביל. מדובר בחיסכון של בין מאות רבות לאלפי שקלים בשנה!

 

אגרת רישוי

עוד בתחום העלויות, כלי רכב דו-גלגליים אמנם משלמים אגרת רישוי מוזלת לעומת מכוניות וזו עומדת מעל מעט יותר מ-300 שקלים לשנה. אולם אופנועי אנרג'יקה החשמליים ממשיכים להפתיע גם כאן, עם עלות אגרת רישוי שתחזיר עודף משטר של 50 שקלים, לשנה!

 

עלות אנרגיה

גם אתם מחכים כל סוף חודש כדי לגלות מה יהיה מחיר ליטר בנזין בחודש הבא? אז תנו לנו להכניס לכם קצת יציבות לחיים. כדי לטעון את סוללת אופנועי האנרג'יקה, תזדקקו לכ-13 שקלים בלבד. כן, טעינה של סוללה מלאה (22.4 קוט"ש), אשר תספיק לכם לטווח רכיבה של עד 420 ק"מ במחיר של כוס אספרסו. כמה עולה לכם הדלק באופנוע הבנזין למרחק רכיבה דומה? יותר מפי 10. 

 

עלויות תחזוקה

מרכיב עלות התחזוקה השנתית של האופנוע הוא אחד המשפיעים ביותר בתחשיב הבעלות הכללי. טיפולים קטנים וגדולים, טיימינג, מרווחי שסתומים, פלאגים, נוזלים כאלה ואחרים ועוד שלל מונחים שגוררים עלויות לא מבוטלות, שנבקש מכם לשכוח לגמרי. זאת משום שבאופנועי אנרג'יקה, לא רק שמרווחי השירות עצומים, אלא שגם עלויות התחזוקה זולות במיוחד – שירות החלפת נוזל תיבת העברה כל 30,000 ק"מ ושירות החלפת נוזל קירור כל 45,000 ק"מ! והעלות? כ-500 עד 900 שקל לטיפול.

 

בלאי טבעי נמוך מאוד 

בניגוד למנועי בערה פנימית שזקוקים למאות ואפילו אלפי חלקים נעים, אופנועי אנרג'יקה החשמליים זקוקים למעט מאוד חלקים נעים ובנוסף לתפוקת הכוח הליניארית והבלימה הרגנרטיבית, האופנועים נהנים מבלאי טבעי נמול במיוחד בכל היבט – השרשרת וגלגלי השיניים מאריכי חיים, השימוש בבלמים פוחת, שחיקת הצמיגים מתונה ולכל אלה תרומה משמעותית לעלויות התחזוקה. 

 

טעינה מהירה

אופנועי אנרג'יקה החשמליים הם גם היחידים בעולם הדו-גלגלי החשמלי שמציעים יכולת טעינה מהירה – טעינת הסוללה ממצב ריק לגמרי ועד ל-80% קיבולת בעמדת DC (מהירה) תארך כ-40 דקות בלבד!

 

רכיבה שקטה 

הנה סעיף שיגרום לשכנים שלכם לאהוב אתכם, או לפחות להפסיק להתלונן. עם אופנועי אנרג'יקה תוכלו לצאת לרכיבה לפני שהשמש עולה וגם לחזור ממנה אחרי שכולם כבר ישנים, מבלי שאיש ידע או ישמע. כן, אופנועי אנרג'יקה החשמליים הם שקטים במיוחד, עד כדי כך שברכיבה על גבי הכביש המועדף עליכם, תגלו פתאום שאם שומעים ציוץ ציפורים ואת הרוח בעלים, בזמן שאתם נותנים חזק ב... אלקטרונים. 

 

רכיבה חלקה

המנועים החשמליים של אופנועי אנרג'יקה לא רק שקטים במיוחד, אלא גם חלקים במיוחד. פתאום כל האצה, כל שיוט ואפילו עמידה ברמזור נעשית בשקט מופתי ובלי שום וויברציה שמרדימה את קצוות הגוף. הפעולה החלקה והנעימה הזו הופכת גם את הרכיבה הארוכה ביותר לקלה ומרעננת, ללא עייפות מיותרת.

 

אין הילוכים, אין מצמד

המומנט העצום שמפיקים המנועים החשמליים של אופנועי אנרג'יקה מאפשרים להם לנוע ללא כל צורך בתיבת הילוכים או מצמד. זה אפילו יותר נעים מתיבת הילוכים אוטומטית. הילוך אחד יזניק אתכם בזמן שיא מעמידה למאה קמ"ש ובאותה הקלות יאפשר לכם לשוטט בעיר ולשייט במהירות תלת ספרתית בקלילות מדהימה.

 

אין חום

כולנו מכירים את הנוסחה – ככל שהמנוע חזק יותר, כך הוא חם יותר. אז גם כאן אופנועי אנרג'יקה מרסקים את המתמטיקה. המנועים החשמליים של אופנועי אנרג'יקה כלל אינם פולטים חום אל רגלי הרוכב, גם בימים הלוהטים של הקיץ הישראלי.

 

אין פליטת מזהמים

איכות האוויר שאנחנו נושמים חשובה לא פחות והמעבר לאופנועים החשמליים של אנרג'יקה משמעו, 0 פליטת מזהמים בזמן הרכיבה. כלום. אפילו לא קצת. אז אפשר לסמן וי גם על זה.

 

אלקטרוניקה הגנתית

כל אופנועי אנרג'יקה מצוידים במיטב הבקרות האלקטרוניות לטובת בטיחות הרוכבים. בקרת אחיזה תמנע את סחרור הגלגל האחורי בהאצה, ABS ימנע את נעילת הגלגלים בבלימה ובדגם האקפיריה ישנה גם מערכת הבקרה המתקדמת של BOSCH עם רגישות לפניה. 

 

5 שנות אחריות 

רוכשי אופנועים חשמליים מבית אנרג'יקה נהנים מ-5 שנות אחריות על סוללת האופנוע! כדי שגם מהבחינה הזו תוכלו לרכוב עם ראש שקט.

 

מיוצר במודנה איטליה

אופנועי אנרג'יקה מתוכננים, מעוצבים, מיוצרים ומגיעים אלינו מהמדינה שהכי אוהבת אופנועים ורכיבה – איטליה. את העיצוב המרשים רואים מיד, את האיכות הגבוהה מרגישים מיד ובהנאה הייחודית ברכיבה, מתאהבים מיד.